Jaarverslag 2020

Jullie hebben al een tijd niets meer van ons gehoord. Dat komt omdat de communicatie tussen Nederland en Kenia is verstoord, het contact met Mohamed is minimaal. Daardoor konden we geen nieuwe informatie geven over onze activiteiten in Kenia. De oorzaak laat zich raden, maar we hebben de indruk dat de bouw van de toiletgroep stagneert als gevolg van problemen met de aannemer. En dat gaat natuurlijk over geld. Op dit moment is er minimaal contact, maar Mohamed kan of wil niets zeggen over wat er werkelijk speelt.

We hebben op dit moment onze activiteiten stopgezet. We willen eerst horen wat er aan de hand is voordat we weer geld investeren in de opleiding van de leerlingen. Momenteel doen de leerlingen van groep 8 hun (uitgestelde)n eindtest, daarna beginnen de inschrijvingen op de middelbare scholen weer.

Hierbij treffen jullie het jaarverslag 2020 aan. Een uitgebreide versie kunnen jullie downloaden op de pagina ANBI gegevens.